بیوگرافی کامل و عکس های زیبای سرای کایا Seray Kaya

سرای کایا ( به لاتین Seray Kaya ) متولد ۴ فوریه ۱۹۹۱ در استانبول است. در این مطلب به بیوگرافی سرای کایا خواهیم پرداخت. با سایت جنتل همراه باشید: 

 

خانواده و تحصیلات سرای کایا 

خانواده و تحصیلات سرای کایا 

سرای کایا یک برادر بزرگتر از خود دارد. او پس از به پایان رساندن دوره دبیرستان، رشته بازیگری را در مرکز تئاتر صدری آلیشیک فراگرفت و به مدت ۲ سال در کنار ایسمت اوستکین ( بازیگر ترک) به یادگیری درس های بازیگری پرداخت.

 

سرای کایا به مدت ۷ سال در زمینه آرایشگری و میکاپ فعالیت کرده و قبل از اینکه وارد حرفه بازیگری شود دوست داشت یک سالن زیبایی باز کند.

 

 

ورود به عرصه بازیگری

فیلم ها و سریال های سرای کایا

سرای کار بازیگری خود را از سال ۲۰۱۲ با حضور در سریال کوچه آرامش آغاز کرد. او پس از همبازی شدن با بازیگرانی همچون سلین دمیر آتار، سینم اوزتورک،گوون هولکنا، در سال ۲۰۱۴ اولین نقش اصلی خود را با سریال خانواده شوهرم تجربه کرد.

 

 او همچنین در سال ۲۰۱۵ نقش کوتاهی را در سریال متاهل و عصبانی بر عهده گرفت و در کنار بازیگرانی همچون آیچا ارتوران، بیرجه آکالای و سارپ آککایا به هنرنمائی پرداخته است.

 

او بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ با نقش اصلی گول در سریال رمانتیک-کمدی لبخند کافیه ظاهر شد و در کنار بازیگرانی همچون پامیر پکین، آصلی بکیر اوغلو و ییلماز کونت به ایفای نقش پرداخت.

 

معروف ترین بازی سرای کایا مربوط به سریال پر طرفدار زن (Kadin) است. او در این سریال در نقش شیرین ساریکادی ظاهر شده و دوره های یادگیری نقاشی را نیز به خاطر بازی در این سریال، گذرانده است. 

 

همسر و روابط خصوصی سرای کایا 

همسر و روابط خصوصی سرای کایا 

سرای مجرد است و در حال حاضر با کسی رابطه ندارد. سرای مدتی قبل با بیرکان باتوک، بازیکن حرفه ای بسکتبال ترک رابطه داشت که ۶ ماه پس از آشنایی از وی جدا شد.

 

طبق گفته رسانه ها این دو برنامه هایی برای ازدواج داشتند و قرار بود خانواده هایشان را با یکدیگر آشنا کنند که این موضوع اتفاق نیفتاد.

 

سرای قبل از بیرکان با بازیگرانی همچون مصطفی مرت کوچ، ییلماز کونت و گوکان آلکان رابطه عاشقانه داشته است. سرای در حال حاضر با یک خواننده نه چندان معروف ترک بنام مرت دمیر ( Mert Demir ) رابطه دارد. 

 

 

قد و وزن سرای کایا 

سرای دارای قد ۱.۶۶ سانتی متری و وزن ۵۳ کیلوگرمی است.

 

 

علایق سرای کایا

سرای علاقه زیادی به حیوانات دارد و سه سگ به نام های لونا، پابلو و پید دارد. او در زمان های بیکاری خود مسافرت میکند و عکس هایی از سفرهایش در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به اشتراک میگذارد. سرای به زبان انگلیسی نیز تسلط دارد.

 

 

پیج اینستاگرام سرای کایا 

قد و وزن سرای کایا 

سرای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۱ میلیون دنبال کننده دارد. سرای به صورت مرتب عکس هایی از سفر ها، سگ ها، خود و خانواده اش منتشر می کند.

 

 

سرای کایا: تنها مردان باهوش می توانند مرا جذب کنند !

سرای کایا: تنها مردان باهوش می توانند مرا جذب کنند !

سرای در مصاحبه ای گفته است که تنها مردان باهوش او را جذب می کنند. او همچنین اظهار کرده است که تا به امروزه هر نقشه ای برای زندگیش داشه، عملی کرده است. طبق گفته او، او عاشق آزادی عمل و به هیچ وجه نمی تواند خود را محدود کند.

 

 

فیلم ها و سریال های سرای کایا

 

۲۰۱۲- سریال محله آرامش (Huzur Sokagi) 

 

۲۰۱۴- سریال خانواده شوهرم ( Kocamin Ailesi) در نقش میرای

 

۲۰۱۵- سریال متاهل و عصبانی (Evli Ve Ofkeli) 

 

۲۰۱۶- سریال لبخند کافیه (Gulumse Yeter) در نقش گول

 

۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸- سریال زن (Kadin) در نقش شیرین ساریکادی

 

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Türkler Geliyor: Adaletin Kılıcı ( ترک ها می آیند : شمشیر عدالت ) در نقش ماریا 

 

۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱- سریال Kuruluş Osman ( قیام عثمان ) در نقش لنا خاتون 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Mahkum ( محکوم ) در نقش جمره اویسال 

 

۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳- سریال Bir Küçük Gün Işığı (  کمی روشنایی روز ) در نقش الیف کارا 

 

۲۰۲۴- سریال Kopuk ( کف ) در نقش مژده 

Comments are closed.